دست نوشته هام
sms
×لطفا با لبخند وارد شوید×
دست نوشته هام

حواســم را هرکجــا که پــرت میکـنـم ، بـاز کنـار تـو مـی افتــد

 


 

تــو آنــجــا .... مـــن ایــنــجــا .... هــمـه راست می گفتـند : تو کجـــا .... مـــن کجـــا


 

 

آمدی بشنوی ، بمانی

 

آمدی شنیدی ، رفتی

 

حالا سال هاست دیگر

 

کسی از لب هایم نشنیده است : " دوستت دارم "

 

 

 

میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟؟؟

اینکه هرکاری در توانت هست براش انجام بدی ،

آخرش برگرده بگه :

" مگه من ازت خواستم ..../؟

 

منتظر هیچ دستی در هیچ جای دنیا نباش 

اشکهایت را با دست خودت پاک کن

همه رهگذرند ...

 

 


نـتــرس از هجـــــ ـــ ـوم حـضــــــ ــــ ــورم ..


چــــیزی جــــ ـــ ـز تـــنــهایی با من نیـــستـــــ ـــ ـ ..


2pd4zie9nwojug40lxvb.jpg



هر روز تكراريست

صبح هم ماجرای ساده ایست

گنجشکها بی خودی شلوغش می کنند
 
mm0paf0ipqb9ove1ps8.jpg
 
 
هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی،


نمی توانم نفس بکشم!

عجب نفس گیر است

هوایِ بی توئی! 
 
 
 

 



نظرات شما عزیزان:

M.SAEED YEKTA
ساعت20:30---9 شهريور 1392
WEBET ZIBAST ZABAN AZ BAYAN WEB GHASERE
پاسخ: mamnun


مهراب
ساعت18:09---6 شهريور 1392
بالبخند وارد شدم ولی با گریه خارج شدم

وبت محشر ه
پاسخ: ممنون. میدونم وبم یکمی غمگینه. شایدمطالب شاد گذاشتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط هلیا چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, (12:6) |